Els llibres que he publicat - 14+5

  • ELS LLIBRES QUE TINC PUBLICATS FINS ARA:
  • Rojo Flamingo - PROSA**
  • A tall d'aigua - POESIA**
  • Cordes - POESIA**
  • ***Un botó per cada trau - POESIA **
  • ***Weby i el viatge còsmic - infantil - Ed. Beascoa
  • *Weby y el viaje cósmico - infantil -Ed Beascoa
  • *Weby i els amics repetits - infantil -Ed. Beascoa
  • *Weby y los amigos repetidos -infantil -Ed. Beascoa
  • *Picuà juga a casa -infantil -Ed. Beascoa
  • *Picuá juega en casa -infantil -Ed. Beascoa
  • *Picuà juga al jardí -infantil -Ed. Beascoa
  • *Picuá juega en el jardín -infantil -Ed. Beascoa
  • ***He d'anar-me'n - Relat amb CORNÈLIA ABRIL
  • ***Si es fa fosc - Relat amb CORNÈLIA ABRIL
  • ***I, tanmateix, va ser una nena - Relat amb CORNÈLIA ABRIL
  • ***Marques de trinxera - Relat amb CORNÈLIA ABRIL
  • ***Relats amb CORNÈLIA ABRIL**
  • ***Quídam, l'innominable - POESIA

dilluns, 22 de juny del 2015

document gràfic

arran de la publicació dels meus tres llibres, els lectors i amics van coneixent la feina que he fet, sense pressa, durant anys, i em pregunten com i quan vaig començar en el món literari; avui aporto un document de l'any 1978, si més no per curiós;

és un comentari al primer relat que vaig escriure: 'DIA-3', 50 folis a doble espai, en català, premi Sant Jordi a la ciutat de Vic: jo feia COU a l'escola Sant Miquel i la professora de literatura era Isona Passola; val a dir que no va ser la 'meva' professora, perquè jo 'era' de ciències;




fa gràcia llegir de la seva lletra com destaca l'assumpte: un dia de la vida: bé; divisió en capítols: bé; no hi ha complexitat tècnica; massa senzill, poc profund, gairebé costumista; normalment només un adjectiu; falta molta pràctica...

doncs això, fins avui he practicat
.


8 comentaris:

sa lluna ha dit...

Què en pensaria avui Isona Passola?
A vegades les crítiques no són molt agradables, però si parem atenció podem aconseguir realitzar un somni, millorant en cada pràctica. ;)
Curiós document.

Aferradetes, nina!

Carme Rosanas ha dit...

Que interessant!!! has practicat molt... ara a comences a tenir-ne molta de la que et faltava.

... i escaig ha dit...

sa lluna,
no sé què en pensaria avui Isona Passola, però el cas és que la va encertar;
ja en parlaré més, d'això, ok?

les crítiques, si són opinions argumentades, s'han d'agrair sempre sempre sempre

bona nit de Sant Joan!
gràcies, ;)


Carme,
sí, és interessant; l'any de COU va ser fantàstic, amb bons mestres i bons alumnes

bona revetlla!
una abraçada

Jordi Dorca ha dit...

M'ha cridat l'atenció aquest "gairebé costumista".

Glo.Bos.blog ha dit...

No he tingut ocasió de llegir-te, només alguns poemes que has anat publicant, però penso les pràctiques que has fet t'han servit i molt.
Les crítiques de qui en sap ens esperonen a millorar!

M. Antònia ha dit...

Avui he vist que estàs a Tèrbol Atzur, la Júlia està en tot i ha fet una bona selecció de la teva obra, m'he sentit feliç al veure a dues conegudes enllaçades per la literatura. Us felicito!!!

... i escaig ha dit...

Jordi, podia haver dit 'costumista', ;)
Glòria, ha estat un procés en tot moment plaent;
M.Antònia, hi ha companyies, i tot allò que gairebé sense ni adonar-te'n reps de la seva presència, que ens ajuden a sumar; i ens fa tanta falta sumar;
sumar sumar sumar i viure com persones 'enllaçades per la literatura': gràcies!

Montse ha dit...

Me'n vaig quinze dies i quan torno mira què em trobo! Molt bé, molt bé!
Com ja t'han dit, has practicat molt i molt! Quin luxe, tenir de profe la Isona Passola...