Els llibres que he publicat - 14+5

  • ELS LLIBRES QUE TINC PUBLICATS FINS ARA:
  • Rojo Flamingo - PROSA**
  • A tall d'aigua - POESIA**
  • Cordes - POESIA**
  • ***Un botó per cada trau - POESIA **
  • ***Weby i el viatge còsmic - infantil - Ed. Beascoa
  • *Weby y el viaje cósmico - infantil -Ed Beascoa
  • *Weby i els amics repetits - infantil -Ed. Beascoa
  • *Weby y los amigos repetidos -infantil -Ed. Beascoa
  • *Picuà juga a casa -infantil -Ed. Beascoa
  • *Picuá juega en casa -infantil -Ed. Beascoa
  • *Picuà juga al jardí -infantil -Ed. Beascoa
  • *Picuá juega en el jardín -infantil -Ed. Beascoa
  • ***He d'anar-me'n - Relat amb CORNÈLIA ABRIL
  • ***Si es fa fosc - Relat amb CORNÈLIA ABRIL
  • ***I, tanmateix, va ser una nena - Relat amb CORNÈLIA ABRIL
  • ***Marques de trinxera - Relat amb CORNÈLIA ABRIL
  • ***Relats amb CORNÈLIA ABRIL**
  • ***Quídam, l'innominable - POESIA

dimarts, 16 d’agost del 2016

prou demagògia, si us plau


"Dicen que no hay justicia,
y no comprenden que la justicia está como debe estar:
con su venda en los ojos, su balanza y su espada"








5 comentaris:

M. Roser ha dit...

No m'acaba de fer el pes aquesta frase, perquè una cosa és intentar convèncer els altres per fer-los pensar com tu i una molt diferent és aconsellar sense dogmatismes a qui et sembla que ho necessita...No ho sé, això es pot veure des de diferents punts de vista!
Bona tarda, Mati.

... i escaig ha dit...

hola, Roser

fer demagògia és colonitzar; ho veiem cada dia; la cosa es demostra en com s'arriba al final d'un debat: qui colonitza no accepta discrepàncies;

una conversa alimenta el diàleg, l'intercanvi va i ve i acaba millorant a tots els interlocutors;
no hi ha gaires plaers comparables a una bona conversa
.

Clidice ha dit...

Saramago te ultradefensors i ultradetractors. A mi m'agrada, sense sectarisme i la frase té molta molla. Potser perquè estic en una fase en la qual no tinc cap interès en dir-los als altres res del que hagin de fer i que jo tinc força clar el que vull i no tinc cap interès en rebre el consell de ningú. I quan el vull, és clar, el demano. No sé, trobo que quan hi arribes t'adones que, definitivament, t'has fet gran de debò. I això és opinió, no pas consell ;)

Carme Rosanas ha dit...

A mi sí que m'agrada aquesta frase. Una cosa éscauan algú et demana ajuda, consell o opinió i l'altra voler convèncer. Sempre m'ha costat aquest concepte. Dialogar, raonar... Aprendre, contrastar, però convèncer? No em convenç, he, he, he...

線上免費看a片 ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.